Iedere werkdag komen er meerdere telefoontjes en mailtjes binnen voor onze support. Van autorisatievraagstukken, het aanpassen van briefsjablonen, tot problemen bij declareren. Ons doel is om onze klanten snel en tevreden op weg te helpen. Veel van deze support vragen hebben niet een kant-en-klaar antwoord. Dat is natuurlijk ook de reden dat onze support ingeschakeld wordt. Wel kunnen we je een inkijk geven in de stappen die wij ondernemen om een vraag te beantwoorden.
1. Ik wil een rapport of een export draaien maar kan de filter niet kiezen of de export niet starten.
2. Ik heb een testexport gedraaid voor de facturatie maar een cliënt komt niet naar voren bij de factuurregels.
Hier kunnen meerdere dingen fout zijn gegaan. Voer de volgende controles uit:
- Controleer de uitvallijst om te zien of de cliënt hier wel naar voren komt. In dit overzicht wordt dan ook altijd een reden van uitval vermeld.
- Bij Exportcontrole kan gecontroleerd worden of alle zorgregels in de te factureren periode gefiatteerd zijn.
- Zoek de cliënt op en controleer of er een zorglegitimatie aanwezig is.
- Gaat de declaratie met een vast bedrag per maand? Controleer dan of er een declaratieregel aanwezig is.
- Gaat de declaratie op basis van geregistreerde tijd? Controleer of er tijd geschreven is. Bekijk vervolgens of het uursoort waarop geregistreerd is, gekoppeld kan worden aan de productcode uit de zorglegitimatie. Dit doe je door in het cliëntoverzicht naar Zorgregels te gaan en vervolgens te vergelijken met Zorglegitimatie.
3. Ik heb een medewerker die meer in het systeem zou moeten kunnen.
De meeste rechten van een medewerker worden bepaald vanuit Ons Autorisatie.
- Gaat het om specifieke cliënten die de medewerker niet kan zien? Kijk dan bij Ons Autorisatie of deze cliënten binnen het bereik vallen van de medewerker.
- Gaat het om een onderdeel binnen het systeem of een handeling die niet zichtbaar of uitgevoerd kan worden? Controleer dan welke rol of rollen de medewerker heeft binnen Ons Autorisatie en of deze rol de juiste rechten heeft. De Nedap Kennisbank kan gebruikt worden om te zien welke taken nodig zijn voor een bepaald recht. Eventueel kan ook vergeleken worden met andere medewerkers die al wel de juiste rechten hebben om te zien welke rollen zij hebben.
Heb je nog meer vragen of behoefte aan ondersteuning? Neem dan gerust contact met ons op. We staan voor je klaar om je te helpen slagen.